Możesz zarezerwować wyjazd poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego, który znajduje się na stronie wybranego wyjazdu (na dole strony). Dane podane w formularzu będą umieszczone w Umowie i innych dokumentach. Zawierając Umowę musisz być osobą pełnoletnią (ukończone 18 lat) oraz posiadać pełną zdolność do czynności prawnych w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Możesz zgłosić siebie, jak również inne osoby jako podróżnych. W przypadku zgłoszenia osób niepełnoletnich oświadczasz, że jesteś ich ustawowym przedstawicielem (rodzicem lub opiekunem prawnym) lub przedstawisz pisemną zgodę ustawowego przedstawiciela takiej osoby.
Możesz zapisać się na wyjazd do momentu wyczerpania puli wolnych miejsc. Czasami miejsca kończą się już na kilka miesięcy przed terminem wyjazdu, a na inne wyjazdy miejsca mogą być dostępne jeszcze na miesiąc lub na krótko przed wyjazdem. Ze swojej strony zalecamy nie zwlekać z decyzją szczególnie przy wyjazdach zagranicznych, gdzie koszty biletów lotniczych potrafią zwiększać się z dnia na dzień, a im bliżej wyjazdu tym po prostu drożej.
Ze względu na automatyzację systemową naszych procedur oferujemy możliwość wypełnienia formularza zgłoszeniowego (a docelowo umowy) maksymalnie dla 4 osób w jednym zgłoszeniu (umowie), wliczając w to osobę zgłaszającą. Jeśli w grupie zgłaszanych przez Ciebie osób jest inna osoba, która może podpisać umowę, to sugerujemy wypełnienie kolejnego, osobnego formularza przez tę osobę (dwie osoby mogą zatem zgłosić łącznie maksymalnie 8 osób, a trzy osoby mogą zgłosić łącznie maksymalnie 12 osób). Jeśli jesteś jedyną osobą, która może zawrzeć umowę i chcesz zgłosić więcej niż 4 uczestników – skontaktuj się z nami pod adresem travel@emoveogroup.pl
Otrzymujemy formularz zgłoszeniowy, odsyłamy umowę- zgłoszenie wraz z innymi niezbędnymi dokumentami. Wyślemy Ci materiały informacyjne dotyczące ramowego programu, zakresu usług, ceny i sposobu jej zapłaty, a także niezbędnych informacji o obowiązujących przepisach paszportowych, wizowych i przeciwwskazaniach zdrowotnych do udziału w imprezie, jak również o ubezpieczeniu na wyjazd oraz od kosztów rezygnacji. Twoją rolą jest poinformowanie wszystkich zgłoszonych przez Ciebie podróżnych o wszystkich szczegółach Imprezy przekazywanych przez Organizatora. Następnie czekamy na odesłanie podpisanych dokumentów i wpłatę zaliczki. Po otrzymaniu zaliczki przesyłamy potwierdzenie rezerwacji wyjazdu.
Jeśli chodzi o wiek maksymalny uczestnika – gdy nie masz przeciwwskazań zdrowotnych, to nie ma ograniczeń wiekowych. Niektóre wyjazdy są przewidziane wyłącznie dla osób dorosłych. Jeśli zaś chodzi o dzieci, to minimalny wiek uczestnika wyjazdu jest zawsze określony w opisie imprezy (i najczęściej wynosi 12 lat). Dziecko w czasie wyjazdu musi być pod opieką prawnego opiekuna.
Oczywiście. Możesz dolecieć samodzielnie z dowolnego miejsca na świecie. Spotkamy się na lotnisku lub zorganizujemy Ci transfer do hotelu za dodatkową opłatą.
W opisie wyjazdu przekażemy Ci jakie dokumenty, wymagane przez stosowne przepisy paszportowe, wizowe, sanitarne oraz zdrowotne, jesteś zobowiązany posiadać́. Przy wyjazdach zagranicznych, jeśli nie określono inaczej, paszport musi być ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu z imprezy i musi posiadać po jednej wolnej stronie na każdą̨ z potrzebnych wiz. Na terenie Unii Europejskiej i strefie Shengen wystarczającym dokumentem podróżnym, dla polskich obywateli, jest ważny polski dowód osobisty. Dane podane w Umowie zgłoszeniu muszą być tożsame z danymi dokumentów, z jakimi będziesz podróżować. Praktyczne informacje na temat wymagań dokumentowych w przypadku podróży osób małoletnich możesz znaleźć w zakładce DOKUMENTY
To zależne jest od kierunku wyjazdu, w której chcesz wziąć udział. Szczegółowe informację odnośnie wiz przekażemy Ci wraz z umową oraz znajdziesz je w planie wyjazdu.
Podpisując umowę-zgłoszenie wyrażasz jednocześnie zgodę na przetwarzanie, uaktualnianie i udostępnianie swoich (a także pozostałych uczestników) danych osobowych, niezbędnych dla realizacji imprezy. Wszystkie dane osobowe, których udzieliłeś w związku z zamówieniem, podlegają ochronie przez Organizatora, zgodnie z prawem. Zasady przetwarzania danych osobowych w celu realizacji umowy o udział w imprezie turystycznej otrzymasz jako załącznik wraz z Umową – zgłoszeniem, możesz się z nim również zapoznać w zakładce DOKUMENTY
Grupa liczy zazwyczaj od 10 do 20 osób. Ale też może się zdarzyć, że grupa liczy 6-8 osób. Zależy to od specyfiki wyjazdu i kierunku, informację odnośnie minimalnej i maksymalnej liczebności grupy znajdziesz w planie wyjazdu.
Nie ma problemu. Uwzględnimy to w warunkach wyżywienia. Jeśli masz alergie – poinformuj nas o tym.
W pakiecie wyjazdu wliczone jest zakwaterowanie w pokojach dwuosobowych i jest to domyślna opcja zakwaterowania. W niektórych przypadkach, na życzenie, będzie możliwe zakwaterowanie w pokoju jednoosobowym lub wieloosobowym. W przypadku zapotrzebowania na pokój jednoosobowy lub wieloosobowy (np. 3-4 osobowy dla rodziny lub grupy znajomych), prosimy o podanie takiego zapotrzebowania w uwagach w formularzu zgłoszeniowym, sprawdzimy dostępność oraz poinformujemy Cię o wysokości ewentualnej dopłaty.
Cenimy sobie komfort zakwaterowania naszych uczestników, wybrane przez nas opcje hotelowe, jeśli nie zaznaczone w programie inaczej, to standard subiektywnie przez nas ocenianych obiektów na 4* (niezależnie od oficjalnej kategoryzacji), pokoje z łazienkami i nocleg ze śniadaniem. Czasem proponujemy też miejsca noclegowe traktowane jako lokalna atrakcja – np. nocleg w namiotach podczas safari, czy w kajutach na statku.
Oczywiście. Zostaniesz zakwaterowany/zakwaterowana z innym uczestnikiem tej samej płci, a w przypadku braku takiej osoby, np. w większym pokoju 3- osobowym lub za dopłatą, w pokoju jednoosobowym.
Ze względu na duże wahania cen i brak możliwości zablokowania miejsc na czas kompletowania grupy – nie jesteśmy w stanie zagwarantować stałej ceny, bilet lotniczy jest zatem wyłączony z pakietu wyjazdowego. W opisie wyjazdu znajdziesz szacunkowy koszt takiego biletu. Każdorazowo podajemy w programie sugestie optymalnych połączeń lotniczych, jednakże warunki zakupu biletu i cena biletu, klasa rezerwacyjna, są ustalane na etapie przygotowań do realizacji imprezy.
Korzystamy najczęściej z regularnych i renomowanych linii lotniczych zrzeszonych w IATA np. Lufthansa, PLL LOT, SwissAir, Emirates, Qatar Airways, Finnair, Air France/KLM, Turkish Airlines, TAP. Warunki przelotu, szczegóły dotyczące bagażu, cateringu na pokładzie, możliwości zmian biletu i rezygnacji określają każdorazowo warunki transportu lotniczego konkretnej linii lotniczej. Przewozy lotnicze odbywają się na warunkach ustalonych przez porty lotnicze oraz przewoźników lotniczych, zgodnie z międzynarodowymi konwencjami (Konwencją Warszawska oraz Porozumieniem Montrealskim).
Bilet grupowy na przelot, jest przez nas rezerwowany niezwłocznie po skompletowaniu minimum grupowego na wyjazd, czyli 10 osób, i jest zakładany na wylot z danego miasta, na daną trasę i daty dla całej grupy, w stałej cenie. Wystawienie biletu lotniczego grupowego następuje na ok. 7 dni przed wylotem. Bilet grupowy nie podlega zwrotowi, ale do momentu wystawienia biletu jest możliwość bezpłatnej zmiany nazwiska pasażera. Po wystawieniu biletu, zmiany nazwiska są możliwe za dopłatą, zwyczajowo do 2 dni roboczych przed wylotem.
Nie ma takiej konieczności. Kupujemy bilety dla całej grupy, po zebraniu minimum grupowego, czyli 10 osób. Jeśli jednak chcesz kupić bilet samodzielnie, to oczywiście jest taka możliwość, prosimy jednak wziąć pod uwagę, że
– jeśli godziny/ daty Twojego przelotu nie są spójne z harmonogramem przelotu grupy, mogą powstać dodatkowe koszty związane z dodatkowym noclegiem czy dodatkowym indywidualnym transferem, przy dołączaniu do grupy
– taki bilet musisz wykupić od razu lub w 24-48h od chwili rezerwacji, na konkretne nazwisko i zwyczajowo (w najtańszych taryfach) nie podlega on zmianie ani zwrotowi.
– Organizator nie ponosi odpowiedzialności za taki bilet i w przypadku odwołania imprezy, nie zwraca kosztów jego zakupu.
W niektórych przypadkach, jeśli przewoźnik posiada połączenia również innych miast w Polsce, jest możliwość zarezerwowania, w ramach rezerwacji grupowej, wylotu z innego miasta i dołączenia do grupy na trasie, a także np. przedłużenia pobytu w danym miejscu. Taki bilet może się łączyć z dopłatą. Poinformuj nas o takim zamiarze, postaramy się zaproponować optymalne dla Ciebie rozwiązanie.
Podróżny ponosi odpowiedzialność za to, czy jego bagaż spełni warunki obowiązujące dla podróży samolotem, autokarem lub innym przewidzianym środkiem transportu. Należy też sprawdzić czy zawartość bagażu, w tym przewożenie substancji i przedmiotów nie jest zabronione przez lokalne przepisy celne lub wewnętrzne przepisy prawne oraz przepisy lotniskowe.
Powiadomimy Cię przed wyjazdem, jakie limity bagażowe przewiduje dany przewoźnik. Na przelotach liniami regularnymi, w klasie ekonomicznej, standardowo przyjmuje się limit 1 bagażu rejestrowanego 23kg i 1 bagaż podręczny 8kg.
Reklamacje z tytułu anulacji, opóźnienia lotu, utraty, uszkodzenia lub opóźnienia w dostarczeniu bagażu w czasie przewozu lotniczego, należy składać bezpośrednio u przewoźnika. Obowiązują zasady reklamacji ustalone przez przewoźnika. Reklamacje takie należy składać pisemnie, na formularzu Property Irregularity Report (PIR), dostępnym zazwyczaj online lub w portach lotniczych, w punktach zgłaszania utraty lub uszkodzenia bagażu.
W cenę pakietu zawsze jest wliczona opieka profesjonalnego pilota /przewodnika, ubezpieczenie i gwarancja finansowa, którą zapewnia każde biuro podróży. W cenie zapewniamy też: częściowe, bądź całościowe wyżywienie, podstawowy pakiet napojów, bilety wstępu, transport lokalny uwzględniony w programie, zakwaterowanie czy lokalnych przewodników, zgodnie z programem. Wszystkie szczegóły tego, co jest w liczone w cenie danego pakietu znajduje się w opisie imprezy. Cena Imprezy jest ceną umowną i obejmuje podatek od towarów i usług (VAT). Korzystając z naszych wypracowanych relacji, dokładamy wszelkich starań, aby oferowana przez nas cena była jak najbardziej ‘value for money’.
Dokonujesz zapłaty pełnej ceny Imprezy za wszystkich zgłaszanych przez siebie Podróżnych, w terminach wskazanych w Umowie. Płatności dokonujesz przelewem na konto PLN i/lub walutowe EUR/ USD. Kwoty i terminy poszczególnych rat różnią się w zależności od wybranego kierunku. Szczegóły znajdują się w każdym planie wyjazdu. W przypadku braku zapłaty w terminie określonym w Umowie, Organizator może odstąpić od Umowy. Skutki takiego odstąpienia są równoznaczne ze skutkami rezygnacji z Imprezy (odstąpienia od Umowy).
Dodatkowo płatne to wszystko to, co nie jest uwzględnione w cenie pakietu, np. koszty osobiste, takie jak upominki, minibary w hotelu, płatne atrakcje w hotelu (np. SPA, masaże, pralnia, room service), atrakcje fakultatywne (możliwe do realizacji w trakcie czasu wolnego) napoje np. alkoholowe (chyba, że są uwzględnione w programie), zwyczajowe napiwki dla lokalnych przewodników, obsługi hotelowej oraz przelot, za który uczestnik płaci z własnej kieszeni.
Cena Imprezy nie obejmuje również kosztów uzyskania dowodu/paszportu, szczepień ochronnych, dodatkowych ubezpieczeń, a odpowiedzialność za ich uzyskanie spoczywa na podróżnym.
Zawierając Umowę deklarujesz, że Twój stan zdrowia i stan zgłoszonych podróżnych nie stoi na przeszkodzie udziału w imprezie. Zalecamy przed wyjazdem konsultację z lekarzem medycyny podróży, zastosowanie wymaganej profilaktyki, szczepień ochronnych dla danego rejonu świata, przygotowanie apteczki.
Wszystkie informacje o wymogach zdrowotnych i sanitarnych możesz sprawdzić na stronie Medycyny Podróży, np. www.medycynatropikalna.pl
Należy pamiętać, że wizyta u lekarza Medycyny Podróży powinna się odbyć na min. 4 tygodnie przed wyjazdem, aby zdążyć z ewentualnymi szczepieniami, czy chemioprofilaktyką na malarię.
Jeśli bierzesz jakieś leki na stałe, na wyjazd należy zabrać wystarczającą ilość tych leków, kopię recepty od lekarza, zalecenia od lekarza (w jęz. angielskim).
W bagażu podręcznym dozwolone jest przewożenie zarówno leków bez recepty jak i tych wydanych z przepisu lekarza. Leki należy zabierać w oryginalnych opakowaniach. Należy też sprawdzić przed wylotem, czy dany lek można wwozić do danego kraju (w niektórych krajach jest zakaz wwozu np. leków narkotycznych czy substancji psychotropowych, które u nas są dopuszczone do obiegu). Informacje takie możesz znaleźć na stronie MSZ w zakładce ‘Informacje dla podróżujących’. Jeśli masz wątpliwości dotyczące procedur przewożenia leków, skonsultuj się z ambasadą danego kraju.
Rekomendacje szczepień dla poszczególnych kierunków znajdziesz na stronie: www.medycynatropikalna.pl
Dla każdego uczestnika wykupujemy wysokiej klasy ubezpieczenie zdrowotnew wariancie VIP TRAVEL WORLD w TU EUROPA S.A. na wyjazd zagraniczny. Zapoznaj się z warunkami ubezpieczenia TRAVEL WORLD w zakładce DOKUMENTY.
W przypadku, gdy wyjazd tego wymaga, rozszerzamy ubezpieczenie o sporty wysokiego ryzyka (np. narty, snowboard, nurkowanie, windsurfing, kitesurfing) a także sporty ekstremalne (np. trekking, sporty powietrzne).
Na życzenie możemy ubezpieczyć Cię od kosztów rezygnacji. Koszt polisy TU EUROPA S.A to 2,87% lub 6,5% ceny wyjazdu, w zależności od wariantu. Suma ubezpieczenia od kosztów rezygnacji (KR) to maksymalnie 35.000PLN/ osobę. Zapoznaj się z warunkami ubezpieczenia od kosztów rezygnacji w zakładce DOKUMENTY.
W opisie każdego wyjazdu zamieszczamy informacje na temat wymagań i restrykcji obowiązujących w kraju docelowym, aktualnych na moment publikacji wyjazdu. Bieżące informacje dostępne są na stronach Ministerstwa Spraw Zagranicznych.
Istnieje możliwość zabezpieczenia się na wypadek choroby, za pomocą tzw. „ubezpieczenia od rezygnacji”. Nie jest ono obowiązkowe, ale z naszego doświadczenia wynika, że zdecydowanie warto wziąć je pod uwagę. Dzięki niemu, gdy nie będziesz mógł/mogła skorzystać z wyjazdu (z powodu nagłego zachorowania, czy np. nagłych sytuacji życiowych), to ubezpieczyciel zwróci Ci koszty wyjazdu. Ubezpieczenie możesz wykupić przy zapisie na wyjazd lub skorzystać z usług dowolnego, wybranego przez siebie ubezpieczyciela. Takie ubezpieczenie musisz wykupić w ciągu 7-10 dni od podpisania umowy na wyjazd, a jeśli do wyjazdu został mniej niż miesiąc, to może być konieczność wykupienia nawet tego samego dnia.
Warunki polisy od rezygnacji TU EUROPA S.A. znajdziesz w zakładce DOKUMENTY.
Nasi uczestnicy są ubezpieczeni na wypadek zachorowania. Ubezpieczyciel pokrywa np. koszty leczenia. Pełen zakres ubezpieczenia TRAVEL WORLD, którym obejmujemy uczestników naszych wyjazdów jest dostępny w zakładce DOKUMENTY.
Ubezpieczenie kosztów rezygnacji zapewnia ochronę na wypadek dwóch sytuacji: rezygnacji lub przerwania podróży. Ubezpieczyciel pokryje koszty poniesione w związku z wyjazdem, jeżeli przed rozpoczęciem podróży będziemy zmuszeni zrezygnować z wyjazdu z powodu, który jest wymieniony w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia od kosztów rezygnacji – znajdziesz je w zakładce DOKUMENTY. Ubezpieczenie od kosztów rezygnacji to spora oszczędność w przypadku odwołania wyjazdu. Ubezpieczenie możesz wykupić przy zapisie na wyjazd lub skorzystać z usług dowolnego, wybranego przez siebie ubezpieczyciela. Takie ubezpieczenie musisz wykupić w ciągu 7-10 dni od podpisania umowy na wyjazd, a jeśli do wyjazdu został mniej niż miesiąc, to może być konieczność wykupienia nawet tego samego dnia.
Data wylotu jest dniem rozpoczęcia, a data powrotu dniem zakończenia imprezy. Pierwszy i ostatni dzień imprezy samolotowej zazwyczaj przewidziany jest na transport, a nie na rzeczywisty program.
Podawane przez nas godziny przelotów i godziny w programie imprezy są jedynie godzinami przewidywanymi i mogą ulec zmianie (na przykład ze względu na bezpieczeństwo pasażerów, na przejściowe przeciążenia międzynarodowych korytarzy powietrznych w przypadku imprez samolotowych, niekorzystne warunki atmosferyczne).
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za: opóźnienia przewoźników (linii lotniczych, promowych, kolejowych), za ewentualne międzylądowania zmieniające czas trwania i rozkład lotu.
Zastrzegamy sobie prawo do nieznacznych zmian w programie, w tym kolejności realizacji punktów programu. Jeżeli w trakcie Imprezy z przyczyn niezależnych od nas nastąpi zmiana Programu Imprezy lub miejsca noclegowego, zobowiązujemy się do zapewnienia świadczeń zastępczych o tym samym lub wyższym standardzie.
Jeśli oferta nie stanowi inaczej, towarzyszy grupie nasz polskojęzyczny pilot/koordynator. Przelot do miejsca docelowego, gdzie rozpoczyna się realizacja Programu Imprezy, i/lub powrót z miejsca zakończenia realizacji Programu Imprezy może odbywać się także bez opieki Pilota. W takim przypadku Pilot ma obowiązek oczekiwać na Podróżnych na lotnisku docelowym, a po zakończeniu Imprezy odtransportować Podróżnych na lotnisko wylotowe.
Tak. Możesz odstąpić od Umowy w każdym czasie przed rozpoczęciem Imprezy. Zawiadomienie o odstąpieniu musi być złożone w formie pisemnej (listem na adres korespondencyjny lub email- z potwierdzeniem). Decyduje data otrzymania zawiadomienia przez Organizatora.
W przypadku odstąpienia od Umowy lub nierozpoczęcia przez Podróżnego udziału w Imprezie z powodów niezależnych od Organizatora, w tym: brak lub odmowa wydanie niezbędnego w podróży dokumentu tożsamości, niedotrzymanie wskazanych w Umowie terminów wpłat, niedostarczenie wymaganych dokumentów, nieprzybycia na zbiórkę w dniu wyjazdu, choroby lub przypadków losowych, będziesz zobowiązany do zapłacenia opłaty za odstąpienie od Umowy, określonych w OWU Organizatora, w wysokości uzależnionej od terminu odstąpienia od Umowy.
Możesz, w wielu wypadkach, uniknąć opłaty za odstąpienie od Umowy zawierając dodatkowe ubezpieczenie od Kosztów Rezygnacji, na warunkach ubezpieczenia.
Opłaty za odstąpienie od Umowy nie znajdują zastosowania w przypadku, gdy Ustawa o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych stanowi, że odstąpienie przez Klienta od Umowy następuje bez opłaty.
Jeżeli jedna z dwóch osób uczestniczących razem w imprezie rezygnuje, to druga z tych osób, która będzie podróżować sama, zobowiązana jest do uiszczenia opłaty odpowiadającej dopłacie do pokoju jednoosobowego lub zostanie dokwaterowana do innej osoby tej samej płci.
Tak. Możesz przenieść warunki udziału w imprezie turystycznej i wszystkie przysługujące Ci z tytułu umowy uprawnienia na inną osobę, jeżeli jednocześnie osoba spełnia warunki udziału w imprezie, przejmuje wszystkie wynikające z niniejszej umowy obowiązki oraz pokryje koszty związane z tą zmianą.
Przed potwierdzeniem zmiany/rezygnacji należy skontaktować się z nami w celu uzyskania informacji na temat ewentualnych możliwości zmian i kosztów z tego tytułu.
Organizator ma prawo odwołania Imprezy powodu niewystarczającej liczby zgłoszeń. O odwołaniu Imprezy zawiadomimy Cię e-mailem, nie później niż na: (a) 20 dni przed rozpoczęciem imprezy turystycznej trwającej ponad 6 dni, (b) 7 dni przed rozpoczęciem imprezy turystycznej trwającej 2–6 dni, c) 48 godzin przed rozpoczęciem imprezy turystycznej trwającej krócej niż 2 dni.
Organizator ma prawo odwołania Imprezy również kiedy nie może zrealizować wyjazdu z powodu nieuniknionych i nadzwyczajnych okoliczności. O odwołaniu Imprezy zawiadomimy Cię e-mailem, niezwłocznie. W takim przypadku, jeśli impreza zostanie odwołana, serdecznie Cię przeprosimy, zaproponujemy Ci udział w innej naszej imprezie turystycznej lub zwrócimy całość dokonanych przez Ciebie wpłat.
Naszym uczestnikom oferujemy dedykowaną aplikację na wyjazd. Umieszczone są w niej niezbędne informacje – kontakt do pilota, informacje o obiektach hotelowych, program godzinowy, niezbędne informacje o elementach programu i wyjazdu, mapy a także powiadomienia ‘push’ od organizatora.
Przed wyjazdem otrzymasz od nas instrukcję pobrania aplikacji oraz indywidualne dane logowania. Aplikacja dostępna jest w Google Play, App Store oraz AppGallery.
Nie, ale bardzo zalecamy korzystanie z niej, ponieważ to właśnie tam będziemy informować Cię o ewentualnych zmianach w programie, przesyłać Ci niezbędne informacje przed i w czasie wyjazdu. Znajdziesz tam też wiele informacji praktycznych i związanych z elementami programu.
Aplikacja działa zarówno online jak i offline, jednak do aktualizacji jej zawartości, korzystania z map Google i odbierania wiadomości push – wymagane jest połączenie z Internetem. W trybie offline aplikacja działa z informacjami pobranymi przy ostatniej aktualizacji.
Nie, aplikację oferujemy naszym uczestnikom bezpłatnie. Jedyne koszty mogą wiązać się z ewentualną transmisją danych w roamingu, jeśli będziesz korzystać z Internetu sieci komórkowej, a Twoja taryfa przewiduje za to dodatkową opłatę. Sprawdź warunki transmisji danych w roamingu u swojego operatora. Zalecamy korzystanie z bezpłatnych sieci WiFi (np. w hotelu) i nieprzekraczanie limitów transmisji danych w roamingu, aby uniknąć dodatkowych opłat. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne koszty związane z korzystaniem z internetu mobilnego.
Skontaktuj się z nami – zajmujemy się także wyjazdami szytymi na miarę i możemy zorganizować każdy wyjazd indywidualnie – dopasujemy termin i program do Twoich wymagań i przygotujemy wycenę.
Skontaktuj się z nami – zajmujemy się organizacją wyjazdów incentive i z przyjemnością zorganizujemy wyjazd dla firmy. W naszej szerokiej ofercie posiadamy również organizację eventów, konferencji, szkoleń czy integracji. Po więcej informacji zapraszamy na dedykowaną stronę internetową TUTAJ